Usein kysytyt kysymykset

Haluamaani tuotetta ei ole varastossa, voinko kuitenkin tilata sen?

Yritämme pitää varastoamme mahdollisimman suurena kaikkien malliemme osalta. Jos tietty malli pääsee loppumaan varastostamme, meillä menee keskimäärin 5-7 työpäivää, kun saamme taas tuotetta lisää valmistajaltamme Hollannista. Ota yhteyttä, jos haluat tietoa loppuunmyydyn mallin saatavuudesta.

 

Vastaanottamani tuote on virheellinen tai siinä on vika, mitä teen?

Asiakkaana sinulla on velvollisuus ilmoittaa viallisesta tuotteesta meille 14 päivän aikana tilauksen vastaanottamisesta. Ota yhteyttä meihin sähköpostilla tai puhelimitse.

 

Kuinka teen tilauksen ja mitkä ovat hyväksytyt maksutavat?

Tilaaminen on helppoa ja mutkatonta. Sinun ei tarvitse luoda tiliä, mene vain tuotteet-sivulle ja valitse haluamasi tuote ja lisää se ostoskoriin. Kun haluamasi tuotteet ovat ostoskorissa, seuraa ruudulle tulevia ohjeita suorittaaksesi tilauksen loppuun. Ostokset voit maksaa kaikilla suomalaisilla verkkopankkitunnuksilla tai käyttämällä yleisimpiä luottokortteja.

 

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Kun ostat meiltä polkupyörän toimitusmaksu sisältyy hintaan. Me Holland Bicyclesillä haluamme myydä kokonaisen paketin, emmekä halua yllättää sinua ylimääräisillä kuluilla. Jos ostat vain varusteita veloitamme toimituksesta 9,50 euroa. Kuitenkin ostamalla polkupyörän ja varusteita samalla kertaa, emme peri toimitusmaksua.

 

Tuleeko minulle ”kokeile ennen kuin ostat” mahdollisuudesta kuluja?

Jos olet kiinnostunut kokeilemaan polkupyörää ennen ostopäätöstä, ilmoita siitä meille esimerkiksi sivuillamme olevan kontaktilomakkeen kautta. Silloin järjestämme sinulle muutaman pyörämallin kokeiltavaksi, jotka kiinnostavat sinua. Koemahdollisuus on järjestettävissä meidän varastollamme.

 

Haluaisin polkupyörän jonkin muun värisenä, mitä ei löydy verkkokaupan valikoimista. Onko se mahdollista?

Ehdotukset ovat aina tervetulleita, ja voimme ilman muuta ottaa yhteyttä Hollannissa sijaitsevaan tehtaaseemme ja katsoa, mitä voimme tehdä asian hyväksi. Huomaa, että jos ostat polkupyörän toivomassasi värissä, et voi palauttaa sitä, koska polkupyörän katsotaan silloin olevan mittatyönä tehty tuote, jota ei voida myydä uudestaan.

 

Voinko palauttaa tai vaihtaa ostamani tuotteen?

Tarjoamme 14 päivän palautusajan, jonka aikana voit palauttaa ja/tai vaihtaa tuotteesi. Tämä 14 päivän palautusaika alkaa siitä, kun sinä olet vastaanottanut tuotteen. Pyydämme, että otat ennen tuotteen palauttamista ja/tai vaihtamista yhteyttä Holland Bicyclesiin joko sähköpostitse tai puhelimitse. Pyydämme lisäksi, että toimit tuotetta palauttaessasi ohjeidemme mukaisesti, jotta palautus ja/tai vaihto pystytään käsittelemään nopeasti ja helposti.

Huomaa myös, että jos haluat palauttaa tuotteen, meillä on tietyissä tapauksissa oikeus periä asiakkaalta takaisin ylimääräiset kuljetuskustannukset. Näissä tapauksissa perimme myös hallintokuluja 15 euroa/tilaus.

Huomaa myös, että jos palautusohjeita rikotaan, oikeus tuotteen palauttamiseen saattaa raueta. Jos tuotetta on käytetty sillä tavalla, että sitä ei enää voida myydä, oikeus tuotteen palauttamiseen raukeaa. Kaikki tuotteet on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan. Palautusoikeus raukeaa myös siinä tapauksessa, että polkupyörää ja/tai tuotetta on mukautettu asiakasta varten siten, että palautettua tuotetta ei enää voida myydä.

 

Tuotteita palauttaessasi, kerro meille ainakin seuraavat tiedot:

x Tilausnumero

x Nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite

x Kopio tilausvahvistuksesta

x Tilinumerosi (IBAN muodossa)

 

Palautusosoite:

Holland Bicycles

Tuomaankatu 14, 05830 Hyvinkää